måndag 9 januari 2012

Dåligt väder?

Under jullovet älskar jag att bara göra ingenting och bara ligga i sängen och inte gå ut ur mitt rum. Men ibland händer det ju att man jättegärna vill ut och göra något, men det är dåligt väder! Istället för att såsa framför datorn hela dagen, som jag själv tenderar att göra, har jag ett jättebra tips till vad du kan göra!

















LÄS EN BOK! Med risk för att låta som en gammal käring så tycker jag att många underskattar böcker. Att läsa en bra bok är som att se en bra film, bara att du kan njuta av boken i flera veckor medan filmen är över på en och en halv timme.


















Jag vill tipsa om boken Hungerspelen, skriven av Suzanne Collins. Otroligt spännande och fascinerande bok som jag tror passar alla! Handlar om 24 ungdomar som placeras i en arena, och den sista överlevande vinner. Allt direktsänds över hela landet. Sjukt bra bok, jag lovar.

Ha det bra!

//Henrik

1 kommentar:

  1. Hej! vilken mysig och fin blogg ni har! Ni har verkligen fångat julkänslan :)
    Kolla gärna in våran blogg där ni kan få tips på vegetariska recept

    MVH Linnea på www.veggojul.blogspot.com

    SvaraRadera