torsdag 5 januari 2012

Bara ner i det vita

'Är inte du lite för stor för att leka i snön?' 
What??? Noway. Vem har satt åldersgräns på det liksom?! För vad är roligare än att bara dra på sig tjockkläderna så du ser ut som en vandrande pingvin och bara plumsa iväg i djupsnön? Det gjorde iallafall jag idag. För idag led jag av tråkighets sjukan 'ingentingattgöraförutomattskottasnöochdetharjagredangjort8gånger'. Hemskt sjuka.

För att bota denna sjuka så behöver du:

















En orörd snö. Och helst puder snö. Det kommer nämligen inte fungera så bra
om det är is klumpar. Du kommer förstå senare! hehe



















Du behöver även bra kläder. Det hade tydligen inte jag med tanke på att
min rumpa var väldigt rosa då jag kom in. Och mina sockar var blötare än
blötheten själv.



















En sak som jag dock hade som var ultra mega bra var min krage på jackan. 
Halsdukar fastnar man bara i och man blir strypt. 
Och sen blir man också väldigt mystisk. Ni ser ju bara hur mystisk jag var!! 



















Efter du varit mystisk klart så ska du bli lite crazy. Hoppa och fall ner i snön
som en halvörn! Gräv dig i snön som en mullvad. Räkna snöflingor. 



















Sen det viktigaste...När du kommer upp igen måste du se iskall ut.
Ja, snön hjälper ju faktiskt till lite grann men du ska inte se för glad ut. 
Eventuella grannar kan misstänka galnare saker än vad du anar.

HAVE FUN!!
/Annnnaaaaa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar